Handyperson/Ejendomsadministrator – Deltid

Lokation: København S Amger
Løn: 180 kr./time
Arbejdstid: 16-20 timer/uge (man-fre, mødetid senest kl. 07:00)
Ansættelsesform: tidbegrænset stilling, med mulighed for flere timer på sigt. I øjeblikket vides det ikke hvornår det udløber.


Er du en praktisk anlagt person, der trives med alsidige opgaver og frisk luft? På vegende af vores kunde søger vi en handyperson/ejendomsadministrator til en spændende og varieret stilling med fokus på affaldshåndtering og ad-hoc vedligeholdelsesopgaver.

Dine primære arbejdsopgaver vil være:

  • Indsamling af affald fra forskellige afdelinger i golfbil

  • Sortering og aflevering af affald på affaldsdepot – op til 40 sorteringskategorier

  • Ad-hoc opgaver af reparations- og vedligeholdelsesmæssig karakter (typiske handyopgaver)

Vi forventer, at du:

  • Er mødestabil og ansvarsbevidst

  • Taler og forstår dansk

  • Har kørekort B

  • Har forståelse for affaldshåndtering og sortering

  • Er omstillingsparat og trives med forskellige typer opgaver

Du bliver en vigtig del af det daglige vedligehold, og dine hænder vil komme i brug på mange måder.

Vi er klar til at besvare dine spørgsmål