Handyperson/Ejendomsadministrator – Deltid
Lokation: København S Amger
Løn: 180 kr./time
Arbejdstid: 16-20 timer/uge (man-fre, mødetid senest kl. 07:00)
Ansættelsesform: tidbegrænset stilling, med mulighed for flere timer på sigt. I øjeblikket vides det ikke hvornår det udløber.
Er du en praktisk anlagt person, der trives med alsidige opgaver og frisk luft? På vegende af vores kunde søger vi en handyperson/ejendomsadministrator til en spændende og varieret stilling med fokus på affaldshåndtering og ad-hoc vedligeholdelsesopgaver.
Dine primære arbejdsopgaver vil være:
-
Indsamling af affald fra forskellige afdelinger i golfbil
-
Sortering og aflevering af affald på affaldsdepot – op til 40 sorteringskategorier
-
Ad-hoc opgaver af reparations- og vedligeholdelsesmæssig karakter (typiske handyopgaver)
Vi forventer, at du:
-
Er mødestabil og ansvarsbevidst
-
Taler og forstår dansk
-
Har kørekort B
-
Har forståelse for affaldshåndtering og sortering
-
Er omstillingsparat og trives med forskellige typer opgaver
Du bliver en vigtig del af det daglige vedligehold, og dine hænder vil komme i brug på mange måder.
Vi er klar til at besvare dine spørgsmål